pátek 2. prosince 2016

NAVIA - přírodní ručně vyráběná kosmetika


Ahoj, v dnešním článku se opět budu věnovat čistě přírodní kosmetice NAVIA, kterou nabízí e-shop krasnakazdyden.cz. Značka Navia je u nás na trhu celkem nová a nabízí pouze čistě přírodní kosmetiku, která podporuje přirozeně funkce naší pokožky. Značka pochází ze Slovenska a vyrábí se výhradně ručně a s láskou. 


Já jsem si na testování vybral 4 přípravky a řeknu vám, že výběr nebyl lehký, protože na e-shopu je spoustu velmi lákavých přípravků pro péči od hlavy až k patě. Balíček přišel opět nádherně zabalený a každý balíček, který si objednáte je vždy takto zabalený a úplně je mi vždycky líto balík rozbalovat. :-) Tak přejdeme rovnou k jednotlivým přípravkům a recenzi jak jsem s nimi spokojený.

DVOUFÁZOVÁ ČISTÍCÍ EMULZE
Nejprve začnu u balení, které je velmi krásné a přírodou na vás úplně dýchá. Skleněná lahvička z tmavého skla a pumpička v 50ml velikosti je super i na cestování. Obsahuje vodní a olejovou složku pro dokonalé odlíčení. V nabídce jsou různé varianty podle vašeho typu pleti. Já jsem si vybral pro suchou/citlivou pleť. Před použitím musíte vždy lahvičku protřepat, aby se složky propojily. Samozřejmě jsem hned zkoušel emulzi na odlíčení očí, kde jsem použil i voděodolnou linku a skvěle oko odlíčila. Jelikož obsahuje i olejovou složku, tak zanechává trochu mastný film, ale mě osobně to nevadí, protože mám pocit, že oční okolí i pěkně vyživí. Emulze je zcela bez parfemace, což také oceňuji, protože citlivé oční okolí ne vždy parfemaci zvládne. V očích absolutně neštípe a celkově jsem s tímto přípravkem spokojený. 
účinné látky: hydrolát z damašské růže, pupalkový olej, jojobový olej


KVĚTINOVÁ VODA - KVĚT POMERANČE
Jedná se o hydrolát z květů pomeranče a má multifunkční využití. Můžete ho použít jako tonikum po vyčištění pleti, jako fixátor make-upu, na rehydrataci pleti kdykoliv během dne. Pro svou jemnost se dá také používat i pro novorozence. Voda je vhodná pro všechny typy pleti a nejlépe však pro suchou, citlivou a problematickou pleť. Zmírňuje podráždění, zarudnutí pleti. Vůně je velmi jemná a příjemná. Balení má 30 ml a opět díky své velikosti je vhodné i na cesty a do kabelky. 



TUHÝ DEODORANT - LESNÍ TŮNĚ
Jsem moc rád, že jsou i přírodní značky, které nabízejí deo i v tuhých formách jako právě tento. Jedná se o deo, takže nepočítejte s tím, že zabrání pocení. Obsahuje esenciální oleje, které účinně bojují hlavně proti zápachu a tvoření bakterií, které právě zapříčiňují nepříjemný zápach. Tento deodorant funguje skvěle, ale vůně nebude jistě pro každého, protože je celkem dost cítit po tea tree. Mě to opět tolik nevadí, hlavně když to nepřebije vůni parfému. :-D Deo používám hlavně spíš po vykoupání na noc. Obsah je 30 ml což není tak hodně, protože celkem rychle ubývá. Vůně je unisex.
účinné složky: kokosový olej, mangové a bambucké máslo, esenciální oleje z čajovníku, citronu, rozmarýnu a tymiánu. 



JEMNÝ PLEŤOVÝ PEELING pro suchou/citlivou pleť
Na tento přípravek jsem byl strašně zvědavý. Obsahuje olejovou složku a hrubší práškovou složku, které se při použití musí promíchat. Olejová složka je z pupalkového a jojobového oleje. Prášková složka je z červeného jílu, šípkového prášku a prášku z lotosového květu. Podporuje mikrocirkulaci pleti a zjemňuje podráždění a zarudnutí pleti. Bohužel jsem si k tomuto přípravku nenašel cestu. Samotná aplikace je tak trochu nepraktická, ale to by nebylo to nejhorší. To co mi na přípravku vadí je jeho vůně, která mi připomíná přepálený olej a po aplikaci jsem to na pleti cítil ještě asi dvě hodiny. Peeling samozřejmě zkoušel i Jarda a také mi potvrdil, že ta vůně mu vadí. Peeling je jinak jemný, myslím samotný prášek, ale při aplikování na pleti se mi zdá trochu ostrý a pleť jsem měl chvilku zarudlou. Za mě tedy největším průšvihem tohoto přípravku vidím tu vůni, která nejspíš bude hodně lidem vadit a přidal bych tam nějaký éterický olej. 



To je tedy z dnešní recenze vše a dejte mi vědět zdali jste něco od této značky něco zkoušeli a jak jste spokojeni? 
Tak čauky a těším se na vás u dalšího článku. :-) 

Žádné komentáře:

Okomentovat